Квест до Міжнародного дня зустрічі птахів
Квест до Міжнародного дня зустрічі птахів.
Зупинка 1.
«Відгадай загадку»
Зупинка 2.
«Звуки природи»
Зупинка 3.
«Хто я?»
Зупинка 4. «Кмітливі»
Зупинка 5. «Прислів’я
та приказки»
Зупинка 6.
«Що за птах?»
Зупинка
7. «Мислитель»
Зупинка 8 .«Шифровка»
Команда дівчат «Колібрі» , команда хлопців «Дятли»
З рахунком 72 : 71 перемогу здобула команда
«Колібрі»
ЯК МОБІЛЬНИЙ ТЕЛЕФОН ЗМІНЮЄ ВАШЕ ЖИТТЯ
ПАМ’ЯТКА З БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ДЛЯ УЧНІВ ПІД ЧАС ВЕСНЯНИХ КАНІКУЛ

1. Пам’ятайте і виконуйте правила переходу вулиць і доріг.
2. Не грайтесь на тротуарі, біля доріг.
3. Дотримуйтесь правил посадки в тролейбус, автобус.
4. На зупинці не стійте близько біля дороги.
5. Не беріть в руки вибухонебезпечні предмети, а у випадку їх виявлення, необхідно повідомити дорослих.
6. Не можна розпалювати вогнища і кидати в вогонь солярку, бензин тощо.
7. Не підходьте до ліній електромереж. Якщо провід обірваний, повідомте дорослих.
8. Не грайтесь біля залізничного полотна, не кладіть на рейки предмети, не кидайте нічого у вікна потягу.
9. Не лазьте по будівельних майданчиках.
10. Обережно користуйтесь побутовими електричними приладами: телевізором, праскою, холодильником.
11. Не відходьте далеко від будинку і не впускайте в квартиру незнайомих людей у відсутності дорослих.
12. Не грайтеся з бродячими собаками і кішками. Мийте руки після ігор перед обідом.
13. Дотримуйтесь відповідних правил поведінки в громадських місцях.
15. Не використовуй піротехнічні засоби - це небезпечно!
16. Не використовуй відкритий вогонь (свічки, бенгальські вогні тощо) у приміщеннях – це може призвести до пожежі!
17. Для прогулянки вдягайся зручно і тепло, щоб не застудитися.
Виховний захід на тему "ДЕНЬ ПРАВОВИХ ЗНАНЬ"(9-10 клас)
Мета. Ознайомити учнів середніх класів з
основами правознавства. Закріпити знання II розділу Конститу¬ції України. Вчити
дітей використовувати теоретичні знання з права в різноманітних ситуаціях. Виховувати
в дітей почуття відповідальності за свої вчинки.
Форма проведення: дебати
Обладнання. Столи для команд. Конституція
Ук¬раїни, папір, авторучки, секундомір.
Учасники. Команди 9-х та 10-х класів.
Хід заняття
1. На
початку гри вчитель пояснює всім присутнім (особливо молодшим класам) значення
слів, які, мож¬ливо, будуть використані під час гри: адвокат, прези¬дент,
прокурор, гідність, право, повноліття, громадя-нин тощо.
2.
Команди беруть участь у жеребкуванні.
3.
Презентація назви команди, емблеми, девізу тощо.
4.
Учитель ставить запитання згідно з жеребкуван¬ням, на відповідь дає не
більше хвилини. Якщо ко¬манда не відповідає, право відповіді надають
суперни¬кам. Журі оцінює відповіді, коментує, веде рахунок.
Ситуації
№ 1. Настя К. допомагає мамі розносити пошту.
Вона дуже цікавиться життям своїх друзів, а тому іноді перечитує листівки,
листи, адресовані іншим.
Яке право вона порушує? (Ст. 31 КУ.)
№ 2. У багатьох американських фільмах фінал
та¬кий: затримавши злочинця, полісмен повідомляє: «Ви маєте право мовчати. Все,
що ви скажете, може бути використане проти вас. Ви маєте право на...».
Про які права людини і громадянина тут
ідеться? Чи маєте ви такі права? (Ст. 29 КУ.)
№ 3. У деяких містах нашої планети на
крамницях, бібліотеках, клубах можна зустріти вивіски: «Тільки для чорних» або
«Тільки для білих».
Чи можливо це в Україні? (Ст. 24 КУ.)
№ 4. Один канадський письменник казав: «Право
бути здоровим у наші дні — настільки дорога річ, що його може дозволити собі
тільки багатий».
Що мав на увазі письменник? Чи реалізо¬вана
ст. 49 КУ?
№5. 1917 року, після революції, було ухвалено
декрет «Об уничтожении сословий й гражданских чинов», у якому було записано:
«Всякне звання (дворя¬нина, купца, мещанина, крестьянина й пр.), а также
наименования гражданских чинов (тайные, статские й пр. советники) уничтожаются
й устанавливается одно общее для всего населення наименование —...»
Яке?
№ 6. Дванадцятирічний Володимир М. у суперечці
зі своїм сусідом використав нецензурну лайку.
Яке право порушено, яку відповідальність він
по¬винен нести?
№ 7. Дев'ятирічний Сергій написав вірші й
хотів надіслати їх у дитячий журнал. Але його старший брат Дмитро сказав:
«Даремно посилаєш, ти ж неповноліт¬ній, не можеш бути автором і тому твої вірші
не над¬рукують».
Чи правий Дмитро? (Ст. 34, 54 КУ.)
№ 8. Громадянин М. перейшов вулицю на червоне
світло. Водій, намагаючись його не збити, різко вивер¬нув кермо. В результаті
зіткнулися два автомобілі.
Яке правопорушення здійснив громадянин М.?
Хто нестиме відповідальність за аварію?
№ 9. Громадянин К. запідозрив свого сусіда Б.
в крадіжці магнітофона, виламав двері його квар¬тири і знайшов свою річ. Ні К.,
ні Б. не повідомили про ці події правоохоронні органи. Хто з них і як порушив
Конституцію України? (Ст. ЗО КУ.)
№ 10. Сергій М. повідомив органи внутрішніх
справ, що Андрій К. готує злочин. Слідчий, якому було доручено цю справу,
дізнався, що в Андрія є спільники в іншому місті. Отримавши дозвіл про¬курора,
слідчий ознайомився з особистим листуван¬ням Андрія. Зміст одного з листів
допоміг слідчим запобігти злочину.
Чи не порушено Конституцію України? (Ст.
31КУ.)
№ 11. Чи може жінка стати Президентом України?
(Ст. 24 КУ.)
№ 12. Костя Л., 12 років, подарував своїй
подрузі велосипед. Приголомшеним батькам він пояснив, що велосипед — його
приватна власність. А в Консти¬туції записано, що кожен має право
розпоряджатися своєю власністю.
Хто ж правий - Костя чи батьки?
№ 13. Чи можливо (і за яких умов), щоб
сільським головою Басівки був негр?
№ 14. Напередодні огляду шкільної художньої
са¬модіяльності директор школи змусив працювати вчи¬телів без вихідних протягом
місяця.
Дайте оцінку діям директора. Яке конституційне
право порушено? (Ст. 45 КУ.)
№ 15. Двоє учнів 5—6-го класів пробралися
ввечері в приміщення дитячого садка, побили посуд, поніве¬чили меблі, іграшки.
Збитки, завдані хуліганами, ста¬новили близько 800 грн. Які конституційні права
по-рушено? Хто за це відповість?
№ 16. До цього ми з вами говорили про права
лю¬дини і громадянина.
А які обов'язки громадянина України ви знаєте?
Завдання. За хвилину написати обов'язки. Хто
на¬пише більше і правильніше — той перемагає в кон¬курсі.
Немає коментарів:
Дописати коментар